افزایش سرعت سایت

 

اشتباه بزرگ همینجاست. یک ثانیه تاخیر در زمان بارگذاری صفحه وب سایت  بازید صفحات کمتر و کاهش رضایت مشتری را برای شما به بار می اورد. چند ثانیه بیشتر برای بارگذاری سایت شما تاثیر منفی بر توانایی شما برای جذب بازدیدکنندگان و فروش دارد.

این بدان معناست که داشتن یک سایت سریع ضروری است، نه فقط برای رتبه بندی خوب در گوگل ، بلکه برای بالا نگه داشتن سود نهایی شما.

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

در این صورت پس از مدت کوتاهی شما محتوای بسیار زیادی برای انتشار در صفحهی خود دارید. بسیاری بر این باورند که خرید فالوور کار درستی نیست زیرا این فالوورها دارای ریزش هستند و یا ممکن است در بلند مدت به پیج و کسب و کار شما آسیب برسانند. محتوای شما ممکن است خوب باشد، اما بهتر به نظر نمیرسد اگر ۱۰ هزار لایک داشته باشد؟ بهتر است که این نرم افزار های را نصب نکنید و دنبال فالوور واقعی بگردید. راک را عموم افراد به فعالیت در کشتی کج میشناختند، اما او مدتی است پا در عرصه بازیگری نیز گذاشته است.

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

خرید لباس ورزشی از ترکیه آنلاین :خرید اینترنتی لباس،وسایل ورزشی از ترکیه از سایتهای ترکیه ای برند،مستقیم و ارسال به ایران سریع و مطمعن و تحویل درب منزل.خرید لباس ورزشی از سایتهای ترکیه را آنلاین با ما تجربه کنید.

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

ورق شینگل لانه زنبوری و عملکرد سقف‌های شینگل آسفالت به گونه‌ای است که می‌توانند سقف ساختمان، ویلا یا هر مکان دیگر را کاملاً آب بندی کنند. زیرا سقفهای شیب دار شینگل از همه جهت مشرف هستند. حتی می‌توانید دودکش‌های پشت بام یک ساختمان یا ویلایی را با سقف‌های شیب دار شینگل پوشانید و آب بندی کنید. علاوه بر این ورق شینگل لانه زنبوری دارای مزیت های زیر نیز می باشد:

ورق شینگل لانه زنبوری دارای رنگ‌ها و نقوش متنوعی است و مقاومت بسیار بالایی در برابر باران و برف و اشعه ماوراء بنفش دارد.

انواع سقف شینگل

شینگل طرح یاپراک – Yaprak

شینگل طرح روستیک –  Rustik

شینگل طرح یونجا –  Yonca

شینگل طرح دراگون – Dragon

شینگل طرح یاکوت –  Yakut

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد