رونمایی ام‌اس‌آی از ۳ لپ‌تاپ جدید با پردازنده نسل دهم اینتل

تنها چند ساعت پس از معرفی نسل دهم پردازنده‌های لپ‌تاپ توسط اینتل، ام‌اس‌آی از سه لپ‌تاپ جدید مجهز به پردازنده نسل ۱۰ رونمایی کرد. پرستیژ ۱۴، پرستیژ ۱۵ و مدرن ۱۵ سه مدلی هستند که وعده داده شده تا ۴۰ درصد سریعتر در ویرایش عکس و رندر ویدیوها عمل کنند.

پرستیژ ۱۴ و ۱۵ اولین سری از لپ‌تاپ‌ای ام‌اس‌آی خواهند بود که از اخرین نسل پردازنده‌های اینتل در کنار نسل ۱۶ کارت گرافیک‌های انویدیا بهره می‌برند. هر دو لپ‌تاپ را می‌توان با پردازنده Core i7 U و کارت گرافیک جی‌فورس انویدیا ۱۶۵۰Max-Q سفارش داد. هر دو لپ‌تاپ پرستیژ از نسبت صفحه نمایش به بدنه بالای ۹۰ درصد برخوردار هستند و می‌توان نمایشگر ۴K با پشتیبانی ۱۰۰ درصد از Adobe RGB را سفارش داد.

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

در بین شرکت‌های دنیا تنها تعداد کمی می‌توانند نظر کاربران بسیاری را به‌سمت خود جلب نماید. این برندها تبدیل به شرکت‌های میلیار دلاری و شاید حتی تریلیون دلاری شوند. بی‌تردید یکی از همین برندها که توانسته دنیای اطراف ما را تغییر دهد و سبک زندگی جدیدی برای انسان‌ها رسم نماید، شرکت دل است. این برند آمریکایی کارش را در دهه‌های پیش شروع کرد و تا حالا نیز در بازار کامپیوترها حضور دارد. اما در حال حاضر بیش‌تر به تولید لپ‌تاپ‌های بالارده می‌پردازد که می‌توانند رقیب خوبی برای کامپیوترهای قابل‌حمل اپل و مایکروسافت باشند. این محصولات کیفیت بالایی دارند و از آخرین قابلیت‌ها بهره می‌برند. به‌تازگی نیز دل از محصول خود پرده برداشته که به نسل دهم پردازنده‌های اینتل محهز شده است.

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

در این صورت پس از مدت کوتاهی شما محتوای بسیار زیادی برای انتشار در صفحهی خود دارید. بسیاری بر این باورند که خرید فالوور کار درستی نیست زیرا این فالوورها دارای ریزش هستند و یا ممکن است در بلند مدت به پیج و کسب و کار شما آسیب برسانند. محتوای شما ممکن است خوب باشد، اما بهتر به نظر نمیرسد اگر ۱۰ هزار لایک داشته باشد؟ بهتر است که این نرم افزار های را نصب نکنید و دنبال فالوور واقعی بگردید. راک را عموم افراد به فعالیت در کشتی کج میشناختند، اما او مدتی است پا در عرصه بازیگری نیز گذاشته است.

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید