نقد و بررسی تبلت Yoga Book لنوو (بخش 2)

عملکرد، اندروید و مالتی تسکینگ تبلت Yoga Book لنوو

تبلت یوگا بوک لنوو از پردازنده Intel Atom استفاده می کند که هنگامی که با صفحات وبی که پر از آگهی هستند مواجه می شوید باید چند ثانیه صبر کنید تا بتوانید صفحه وب را اسکرول کنید. حتی اضافه کردن 4 گیگابایت رم به اندازه ای حساسیت برنامه هایی که نیاز به پردازش زیاد دارند را کم نمی کند به طور مثال شما می توانید ساعت ها بازی Mini Metro را بدون مشکل انجام دهید اما نمی توانید بازی های سه بعدی مانند Real Racing 3 را به راحتی انجام دهید.

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

) Yoga Book یوگا بوک) یکی از محصولات هیجان انگیز سال  2016 است و دارای فرم فکتوری بود که قبلا در بازار وجود نداشت، شما می توانید یادداشت های فیزیکی خود را به فرم دیجیتال در بیاورید. این قابلیت به یادماندنی جزو رویاهای دانشجویان و دانش آموزان بود و هنوز هم که هنوز است جزو قابلیت های قابل توجهی است که می توان بدان دست پیدا کرد. اما با توجه به عملکرد کندی که این تبلت ارائه می دهد قیمت آن کمی بالا است و شما می توانید به جای آن از Yoga Book 2 یا Google Pixel C با یک صفحه کلید بلوتوثی استفاده کنید.

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

لپ تاپ های اپل انقدر جذابیت دارن که حتی مخالفای سرسخت این کمپانی هم نمی تونن راحت ازشون بگذرن. از سخت افزار قدرتمند گرفته تا ظاهر زیبا و جذاب، شما رو متقاعد می کنن که با هر سطح سلیقه و نیاز، یکی از مدلای مک بوک رو بخرید. خب حالا به نظر شما اصلا این لپ تاپ ها واقعا انقدر منحصر به فرد و با کیفیتن؟

با توجه به قیمت بالای محصولات apple، اصلا ارزش داره که کلی پول بدین واسه خرید مک بوک؟ توی این مقاله می خوایم جواب همین سوالا رو بدیم و شما رو با مزایا و معایب لپ تاپ اپل آشنا کنیم. کارشناسای تعمیر لپ تاپ به کاربرا توصیه می کنن قبل از خرید، حتما ویژگی های مثبت و منفی اون رو در نظر بگیرن. اگه تصمیم دارید لپ تاپ ویندوزی تون رو با یه مک بوک خوش ساخت و زیبا تعویض کنین، بد نیست اول یه سبک سنگین کنین و ببینین که این محصول واقعا براتون کاربرد داره یا نه. همراهمون باشین.

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

خریدن یک مک بوک به آسونی خرید یک آیفون نیست. درباره یک گوشی خریدار بیشتر نگران قیمت، رنگ و ظرفیته اما زمان خرید یک کامپیوتر معیارهای زیادی مثل قابل حمل بودن، قدرت، سرعت، حافظه، اندازه صفحه نمایش، پیکسل ها، قابلیت ارتقا و بقیه فاکتورها باید در نظر گرفته بشه.

پس بنابراین اگه تصمیم دارید کامپیوترتون رو از کمپانی اپل بخرید بهتره راجع به مک ها بیشتر بدونید. اگه تصمیم گرفتید یک دسکتاپ تهیه کنید بهتره مک مینی، آی مک و مک پرو رو بخرید. اما اگه قابل حمل بودن براتون اهمیت داره بهتره مک بوک ایر، مک بوک و مک بوگ پرو بخرید. درباره انتخاب بین این کامپیوترها معیارهای زیادی رو باید در نظر بگیرید تا به انتخاب مورد نظرتون برسید.

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد